Pogoji poslovanja

PREDSTAVITEV

Lastnik spletne strani in spletne domene www.at.dev.italko.si je Italko d.o.o. (v nadaljevanju: lastnik)
S spletno trgovino www.at.dev.italko.si upravlja podjetje ITALKO d.o.o.
Dolgi naziv PRS: ITALKO, trgovina in storitve, d.o.o.
Naslov: Betettova ulica 1, 8350 Brežice
Davčna št.: 22629319
Matična št: 8034567000 
Davčni zavezanec: DA
TRR: 
IBAN SI56 3400 0101 6950 207(odprt 21.5.2020, Sparkasse d.d., ITALKO, trgovina in storitve, d.o.o.) 
IBAN SI56 6000 0000 0780 339(odprt 17.8.2017, LON d.d., Kranj, ITALKO, trgovina in storitve, d.o.o.) 
Registrski organ : Okrožno sodišče Krško 
Srg vpisa subjekta: 2017/33152 
Datum vpisa v poslovni register Slovenije: 25.8.2017

NAROČILO


• Pri naročilu keramike je za naročeno število kvadratov odgovoren kupec. Prodajalec lahko samo pomaga pri izračunu, vendar za to ni odgovoren. Prav tako je izris lahko le pomoč kupcu, saj ni nujno, da ta določi točne kvadrature keramike, ker je število kvadratov odvisno od različnih dejavnikov, kot je polaganje keramike, rezanje keramike …

• V primeru prevelikega naročila keramike paketov ni možno vrniti.

STVARNA NAPAKA

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali Italko, d.o.o.

Uveljavljanje stvarnih napak

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Stvarno napako lahko uveljavljate preko obrazca z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@at.dev.italko.si . Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

VRAČILO BLAGA

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa).

Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

– za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

– za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Obvestilo o odstopu od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Pravilnik: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Izdelkov dobavljenih po naročilu, ni mogoče vrniti ali zamenjati.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

REKLAMACIJE

Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik, ki ga lahko prenesete TUKAJ.

Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo denarja) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se izpolni v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu.

Kupec lahko prijavi reklamacijo:

– takoj ob dostavi vozniku/dostavljavcu

– izpolni reklamacijski zapisnik, ki se nahaja na spletni strani

Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacij na vgrajen material ne sprejemamo.


• Kupec je ob prevzemu dolžan preveriti ustreznost paketov. Za poškodovane izdelke, ki se poškodujejo med kasnejšim transportom ali pri nepravilnem rokovanju, ne priznavamo reklamacij.
• Reklamacije glede kakovosti, nianse ali neustreznih dimenzij mora kupec prijaviti pred vgradnjo. Proizvajalci keramike izdelujejo keramiko v posameznih serijah, kar pomeni da zaradi tega prihaja do različih ¨šarž¨. To pomeni, da ploščica lahko odstopa po barvi in dimenzije od predhodne proizvodnje. Reklamacija za vgrajene keramične ploščice se ne priznava.
• Pri keramiki, ki je označena kot 2.klasa (mešana klasa) so možne napake in zato je tudi sama cena produkta nižja. Te napake so različne in jih ni možno v naprej natančno izmeriti ali določiti. Te napake so lahko okrušeni robovi, površinske napake na ploščici, dimenzijske napake, vpetost ploščice, itd. Reklamacija za vgrajene keramične ploščice se ne priznava.
• Ob prijavi reklamacije je potrebno obvezno priložiti original račun o nakupu ploščic,
original račun od polagalca storitve polaganja in kartonsko embalažo ter shrani vsaj eno keramično ploščico.

Kupcu se reklamacija ne prizna, če:

  • pri vgradnji večjih dimenzij ploščic ni uporabil izravnalnega sistema – to velja za ploščice dimenzij od 40 cm in dalje;
  • je nepravilnost na keramičnih ploščicah nastala zaradi njegovega neustreznega ravnanja;
  • je keramične ploščice vgradila nestrokovna oseba
  • nas ni obvestil za nastali problem preden je vgradila material;
  • so bile keramične ploščice uporabljene na drug način, kot je njihov namen;
  • niso bila upoštevana navodila in opozorila.;

Izvensodno reševanje sporov

Podjetje ITALKO d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje ITALKO d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zasebnost in politika piškotkov

SPREJEM SPLOŠNIH POGOJEV

Uporabo spletne strani (brskanje, odpiranje povezav, branje vsebine in podobno) in prijavo na spletne novice lastnik šteje kot soglasje obiskovalca spletne strani, da se strinja z navedenimi splošnimi pogoji uporabe. Obiskovalec spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče katerokoli spletno stran na spletnem mestu www.at.dev.italko.si. Lastnik si pridržuje pravico, da te splošne pogoje kadarkoli, brez predhodne najave spremeni z objavo nove spletne strani. Navedeni splošni pogoji veljajo za celotno spletno stran in vse njene posamezne dele, kot so razdelki, podstrani, v kolikor za posamezni del ni izrecno določeno drugače. V kolikor se s splošnimi pogoji ne strinjate nemudoma prenehajte z uporabo spletne strani.

Lastnik se zavezuje, da bodo veljavni pogoji vedno dostopni na spletnem naslovu www.at.dev.italko.si.

VAROVANJE IN ZASEBNOST OSEBNIH PODATKOV

Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo skrbno varovali in ravnali z njimi v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ko obiščete spletno stran www.at.dev.italko.si se naslednji podatki (ime ponudnika internetnih storitev, naslov IP – Internet Protocol, datum in ura, ko dostopate do mesta, strani, ki jih obiščete na mestu in naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki bodo varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem in bodo ostali anonimni. Zavezujemo se, da podatkov, ki jih boste posredovali preko spretne strani ali na kakršenkoli drug način, ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v primerih, ki jih določa zakon. 

Vsebina izjave o varstvu osebnih podatkov se lahko kadarkoli spremeni brez vnaprejšnje najave in strinjanja.

PIŠKOTKI

Za potrebe spletnega kataloga www.at.dev.italko.si uporabljamo naslednje piškotke:

Ime piškotkaNamen piškotka
wc_cart_hash_*Shrani naključno ustvarjeni ključ, ki se uporablja za preprečevanje ponarejenih zahtev.
wc_cart_hash_*Shrani naključno ustvarjeni ključ, ki se uporablja za preprečevanje ponarejenih zahtev.
_gaUnikatni identifikator (Google)
_gidUnikatni identifikator (Google)
_gat*Unikatni identifikator (Google)

ODGOVORNOST

Obiskovalci spletne strani uporabljajo spletno stran, njene podstrani, vsebine in obrazce izključno na lastno odgovornost.

Vse informacije in gradiva na spletni strani so zgolj informativne narave, lastnik se trudi za čim boljšo predstavitev in delovanje spretne strani, ažurnosti in popolnost podatkov, vendar ne prevzema odgovornosti o njihovi pravilnosti, ažurnosti in točnosti. Vse informacije na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.  

Lastnik prav tako ne sprejme nikakršne odgovornosti za škodo, ki bo neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti te spletne strani.

Prepovedan je vsakršen poskus namestitve zlonamerne programske opreme oziroma namestitev le-te in namestitev vsiljene pošte, ki bi lahko onemogočala delovanje spletne strani in škodovala drugim uporabnikom.

E-NOVICE

Lastnik obiskovalcem spletne strani omogoča naročilo na elektronske novice. Pri naročilu na le-te se zbira vaš elektronski naslov, ki ga vnesete v spletni obrazec. Lastnik te podatke obdeluje izključno za namene obveščanja in jih ne bo posredoval tretjim osebam. Podatki o vaši elektronski pošti se shranjujejo dokler se po elektronski pošti ne odjavite od prejemanja elektronskih  novic. Odjavite se lahko kadarkoli z klikom na označeno povezavo, ki jo najdete v prejetih elektronskih novicah. Z vpisom elektronske pošte, ob naročilu elektronski novic, se šteje, da soglašate, da lastnik vaš elektronski naslov uporablja za namene obveščanja in da ste seznanjeni z postopkom odjave od prejemanja elektronskih novic.

CENIK

Vse cene vključujejo DDV.

Prodajalec si pridružuje pravico do spremembe cenika brez vnaprejšnje objave.

AVTORSKE PRAVICE

Lastnik spletne strani si v celoti pridružuje avtorske in druge pravice intelektualne lastine za vsebine spletnega portala v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP).

Kopiranje, distribucija ali preminjanje kakršnih koli informacij brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika strani ni dovoljena. Lastnik si pridržuje pravico, da bo v primeru ugotavljanja kršitev pravic intelektualne lastnine ukrepal proti kršitelju. Lastnik zagotavlja, da z objavo vsebin na njegovi spletni strani niso kršene osebnostne pravice in pravice intelektualne lastnine tretjih oseb.

DODATNA POJASNILA

Vaša vprašanja, pripombe in/ali pritožbe, ki se nanašajo na storitve spletne strani www.at.dev.italko.si sporočite na elektronski naslov: info@at.dev.italko.si oziroma na poštni naslov podjetja Italko d.o.o., Betettova ulica 1, 8250 Brežice.